Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

Ελληνική γλώσσα; Χρόνοι ρημάτων(Ενεστώτας-Παρατατικός-Αόριστος)



 Συμπληρώνω το πιο κάτω κείμενο με το ρήμα τρέχω  κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές. 

/         Το καλοκαίρι __________ κάθε απόγευμα ένα χιλιόμετρο.
/         Χθες το πρωί άργησα να ξυπνήσω. ______________ όσο πιο γρήγορα μπορούσα για να πάω στην ώρα μου στο σχολείο.
/         Κάθε μέρα ________________ 10 φορές το γύρο του γηπέδου, για να κρατιέμαι σε φόρμα.
/         Η Νικολέττα είναι πολύ γρήγορη. _______________ σαν τον άνεμο.
/         Η κυρία Μαρίκα _______________ από το ένα σπίτι στο άλλο για να μεγαλώσει τα παιδιά της.
/         Την Κυριακή ο Μανώλης έβαλε τα δυνατά του κι __________________ όσο πιο γρήγορα μπορούσε.
Όταν ήμασταν μικροί, ο Θωμάς δεν καθόταν ούτε για ένα λεπτό. __________ για να πάει από το ένα μέρος στο άλλο.

Κάνω το ίδιο και με το ρήμα τρώω.
Κάθε μεσημέρι ____________με την οικογένειά μου.
Χθες όμως _________________με τους φίλους μου.
Το καλοκαίρι μου αρέσει να _____________πολλά φρούτα.
Σήμερα στο σχολείο τα παιδιά __________________τα γλυκά που μας κέρασε ένας συμμαθητής μας.
______________ το κολατσό μου, όταν χτύπησε το τηλέφωνο.
-Γιατί δεν ____________ τις βραστές  πατάτες;
_Τις _____________ μόνο τηγανιτές!

Κάποτε________________ αυτά που έφερνε ο παππούς από το χωριό, τώρα _________________ ό,τι αγοράζουμε από το μάρκετ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου